Hulpbronne
Hulpbronne
Indien jy nie die hulpbron kry waarna jy soek, skakel asseblief Studente Finansies Kliëntediens by 021 808 3530 of e-pos info@sun.ac.za vir bystand – en onthou om dan ‘n gepaste onderwerpreël en jou US student nommer (#) in te sluit sodat jou boodskap doeltreffend gerageer kan word. Byvoorbeeld, # / Intellimali betaling navraag.
Aansoekproses: US-befondsing (SUFO)
Hoe om aansoek te doen. Voorbereiding is die sleutel! Ons moedig alle huidige en voornemende voorgraadse studente aan wat vir US-befondsing wil aansoek doen om eers die vereiste ondersteuningsdokumente in te samel en voor te berei voordat hulle aanlyn gaan om 'n aansoek te voltooi. Studente word ook aangeraai om lank voor die sperdatum aansoek te doen en om gereeld hul posbus na te gaan vir enige opdaterings.
Laai die pdf-boekie af vir 'n vyf-stap-gids oor die aansoekproses.
- SUFO_How to apply Aansoekproses in 5 stappe (slegs ENG)
Beursproses: NSFAS
NSFAS 2024 toelaes en kritieke beursinligting. Alle studente wat voorlopig befonds word, word versoek om asseblief deeglik kennis te neem van die inligting wat in die pdf uiteengesit word. Dit dek 8 punte:
(1) Aanvaar/weier beurs; (2) Verwerking van toelaes (boek; akkommodasie); (3) Akkommodasieveranderinge en toelae CAP; (4) Dubbele koers en beurskansellasie; (5) Definansiering deur NSFAS; (6) US-Befondsingsgeleenthede; (7) NSFAS-bepalings en -voorwaardes; en (8) Toelaagverdeling, volgens lewensreëling.
- NSFAS24-CBI Kritieke beursinligting (slegs ENG)(hersien AUG24)
Betalingproses: Intellimali
Alle beurstoelaes wat deur die US bestuur word, word via Intellimali verwerk. Sodra jou eerste betaling gelaai is, sal jy ‘n PIN van Intellimali ontvang. Die pdf beskryf belangrike stappe in the uitbetaling (betaling) proses.
- SU24-INTELLIMALI Stappe oor hoe om jou toelaes te ontvang (slegs ENG)
- Intellimali rekening aanmeld
- e-pos info@intellimali.co.za
- Intellimali webwerf
Kontak ons
Enige vrae oor befondsing of beurse?
Teken asseblief ’n versoek op ons dienstoonbank se portaal aan. Ons kan jou flink en doelgerig help as jy jou US-studentenommer en ’n duidelike beskrywing van die kwessie insluit en die toepaslike kategorie aandui wanneer jy jou versoek indien.
Andersins kan jy gerus Studentefinansiering se klientediensspan bel: 021 808 3530. Wanneer die stelsel jou vra, kies 2 vir bystand in Afrikaans of 1 vir Engels. Hou asseblief in gedagte dat ons ’n groot aantal oproepe ontvang, veral in die besige tydperke, wat kan veroorsaak dat jy langer moet aanhou. Ons waardeer jou geduld en moedig jou aan om die dienstoonbankportaal te gebruik.
Om ’n versoek op die dienstoonbankportaal aan te teken, doen die volgende:
- Besoek die dienstoonbankportaal deur “Stellenbosch University Service Desk” in jou webblaaier in te voer of hier te klik.
- Teken aan met jou US-besonderhede. As jy nie ’n US-profiel het nie, skep ’n nuwe rekening met ’n geldige e-posadres en ’n wagwoord.
- Navigeer na Student Finances (Studentefinansiering) en kies Student Fees (Studentegelde) of Undergraduate Bursaries (voorgraadse beurse).
- Vul die navraagvorm in deur jou probleem duidelik te beskryf. Verskaf jou US-studentenommer en heg enige stawende dokumente aan as dit tersaaklik is. Klik dan op Create (skep) om jou aansoek in te dien. Ons stuur vir jou ’n e-pos om te bevestig dat jou aansoek ingedien is.
Stellenboschkampus
Fisiese adres
Admin A-gebou, Ryneveldstraat, Stellenbosch 7600
Let asseblief op: Admin A-dienste het tydelik, tot in 2026, na die Anorganiese Chemie-gebou verhuis vir groot opknappingswerk wat beoog om ’n meer inklusiewe, studentgerigte ruimte te skep. Ons waardeer julle begrip en geduld in hierdie tydperk.
Kantoorure
Maandag tot Vrydag 08:00-16:30
+27 21 808 3530
Tygerbergkampus
Fisiese adres
Kliniese Gebou, Francie van Zijl-rylaan, Tygerberg 7505
Kantoorure
Maandag tot Vrydag 08:00-16:30