Enige befondsing or beursvrae? Skakel asseblief Studentefinansies Kliëntediens by 021 808 3530 of teken ‘n navraag op die nuwe Dienstoonbank-portaal.

Hulpbronne

Hulpbronne

Indien jy nie die hulpbron kry waarna jy soek, skakel asseblief Studente Finansies Kliëntediens by 021 808 3530 of e-pos info@sun.ac.za vir bystand – en onthou om dan ‘n gepaste onderwerpreël en jou US student nommer (#) in te sluit sodat jou boodskap doeltreffend gerageer kan word. Byvoorbeeld, # / Intellimali betaling navraag.

Aansoekproses: US-befondsing (SUFO)

Hoe om aansoek te doen. Voorbereiding is die sleutel! Ons moedig alle huidige en voornemende voorgraadse studente aan wat vir US-befondsing wil aansoek doen om eers die vereiste ondersteuningsdokumente in te samel en voor te berei voordat hulle aanlyn gaan om 'n aansoek te voltooi. Studente word ook aangeraai om lank voor die sperdatum aansoek te doen en om gereeld hul posbus na te gaan vir enige opdaterings.

Laai die pdf-boekie af vir 'n vyf-stap-gids oor die aansoekproses.

 

Beursproses: NSFAS

NSFAS 2024 toelaes en kritieke beursinligting. Alle studente wat voorlopig befonds word, word versoek om asseblief deeglik kennis te neem van die inligting wat in die pdf uiteengesit word. Dit dek 8 punte:

(1) Aanvaar/weier beurs; (2) Verwerking van toelaes (boek; akkommodasie); (3) Akkommodasieveranderinge en toelae CAP; (4) Dubbele koers en beurskansellasie; (5) Definansiering deur NSFAS; (6) US-Befondsingsgeleenthede; (7) NSFAS-bepalings en -voorwaardes; en (8) Toelaagverdeling, volgens lewensreëling.

 

  • NSFAS24-CBI Kritieke beursinligting (slegs ENG)(hersien AUG24)

Betalingproses: Intellimali

Stappe oor hoe om jou toelae/s te ontvang. Die betaling van toelaes is nie die eerste stap in die beursbetalingsproses nie. ‘n Student sal eers die beurs moet aanvaar, hul lewensreëlings bevestig, en dan seker maak dat hul kontak- en ander besonderhede op hul SUNStudent-profiel opgedateer en korrek is.

Alle beurstoelaes wat deur die US bestuur word, word via Intellimali verwerk. Sodra jou eerste betaling gelaai is, sal jy ‘n PIN van Intellimali ontvang. Die pdf beskryf belangrike stappe in the uitbetaling (betaling) proses.

 

Kontak ons

Enige navraag rakende beurs of befondsing moet eers aan die Studentefinansies Kliëntediens (021 808 3530) gerig word

Wanneer gevra word, kies 1 vir Engels; 2 vir Afrikaanse bystand. Jy kan ook ‘n e-pos stuur na info@sun.ac.za, óf ʼn persoonlike vergadering versoek. Ons konsultante is gereed om jou te help.

Weens die groot hoeveelheid e-posse wat die SVBL ontvang, moet alle e-poskorrespondensie ’n US-studentenommer (#), ’n beursnaam/-verwysing en ’n kort beskrywing in die onderwerpreël bevat, byvoorbeeld, # / Beurs – toelae betaling navraag. Dit sal sorg dat ons jou navraag vinnig en doeltreffend kan beantwoord. Laat asseblief 48 uur toe vir ‘n antwoord.

US Dienstoonbank-portaal navraagkaartjie

Jy kan ook 'n navraag op die US Dienstoonbank-portaal aanteken – dit is gebruikersvriendelik en ontwerp vir maklike toegang tot inligting om 'n vinnige reaksie op jou navraag te verseker.

Hoe om 'n navraagkaartjie aan te teken

  1. Klik op hierdie Studentefinansies Dienstoonbank-skakel of tik SU Service Desk in jou blaaier. (Let wel die dienstoonbank-portaal is net in Engels beskikbaar.)
  2. Meld aan met jou US-rekening (as jy reeds 'n US-profiel het). As jy nie 'n US-profiel of aktiewe rekening het nie, skep 'n nuwe rekening (profiel) met 'n geldige e-posadres en wagwoord.
  3. Kies Student Finances op die dienstoonbankportaal.
  4. Kies Undergraduate Bursaries.
  5. Kies die toepaslike navraagtipe en vul die vereiste inligting in wat verband hou met jou navraag. Onthou om jou US# in die opsommingsveld in te sluit.
  6. Kies Create om die voltooide vorm in te dien.

Jou kaartjie is nou by Studentefinansies aangeteken.

Vir enige navraag en tegniese- of dokumentkwessies tydens die voltooiing van jou 2025 US Befondsingsgeleenthede-aansoek

Skakel asseblief Studentefinansies Kliëntediens op 021 808 3530 of e-pos info@sun.ac.za  – stuur asseblief ‘n skermkiekie of ’n gedetailleerde beskrywing van die probleem per e-pos – vir bystand. Onthou om jou US-studentenommer (#) in hierdie onderwerpreël in te sluit: # / SUFO25 aansoek navraag. Laat asseblief 48 uur toe vir ‘n antwoord.

Stellenboschkampus

Fisiese adres

Admin A-gebou, Ryneveldstraat, Stellenbosch 7600

Kantoorure

Maandag tot Vrydag 08:00-16:30

+27 21 808 9111 (US Kliëntedienssentrum)

info@sun.ac.za

Tygerbergkampus

Fisiese adres

Kliniese Gebou, Francie van Zijl-rylaan, Tygerberg 7505

Kantoorure

Maandag tot Vrydag 08:00-16:30

+27 21 808 9111 (US Kliëntedienssentrum)

+27 21 938 9129 (SVBL kantoor)

tygbursaries@sun.ac.za

Sentrum vir Voorgraadse Beurse & Lenings (SVBL)

+27 21 808 3530 (Studentefinansies Klientediens)

sunfinaid@sun.ac.za

Alle NSFAS- en FUNZA-beursbystand aan die US, insluitend NSFAS-befondsde studente aan die FGGW

nsfas@sun.ac.za

Slegs 2024 Funza Lushaka aansoeke, modules, en plasingsnavrae, kontak Mev Jeannie Saffier

leendert@sun.ac.za